De hortensiatuin.



woensdag 10 april 2013

wall of hearts


Onze dochter vond het leuk om in haar slaapkamer een wand vol te hangen met allerlei harten. Het blijft leuk om te zien. De muur zelf is met muurverf van painting the past behandeld, clotted cream.


Een mooie zachte zandkleur voor haar kamer die alleen licht heeft aan de noordkant.

Misschien komt ze al gauw een of twee weekjes weer thuis logeren!!!!! Helaas om daarna echt definitief naar Denemarken te vertrekken.

Komend weekend horen we meer,  maar mijn week kan nu niet meer stuk.

12 opmerkingen:

  1. Clotted cream is inderdaad een mooie zandkleur, ik heb het hier ook een keer gehad.
    Leuk al die hartjes aan de muur.

    Fijne Dag,
    inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk ♥!!
    Heerlijk dat ze even thuis komt!!
    Geniet ervan!

    Liefs Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooi die hartjes aan de muur,
    ik heb in de wc een rekje vol hangen:)
    Geniet van de thuiskomst van je dochter, ook al zal het tijdelijk zijn :(
    ♥♥
    Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk al die hartjes en fijn dat ze er snel weer is, al is het voor even.

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn ze prachtig zeg...een wand vol..ik hou van hartjes hoor.
    Geniet van de thuiskomst, onze dochter woont ook al twee jaar in het buitenland waarvan een half jaar in een Finland, ik kan me goed voorstellen dat je even blij bent!!!

    Lieve groetjes,
    Eefie

    Om privacyredenen heb ik de naam van mijn blog veranderd.
    Je kunt me nu vinden op:
    http://whats-inaday.blogspot.nl
    Dat moet je dan weer aan passen in je leeslijst:)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk zo'n wand vol. Geniet lekker van haar thuiskomst. Je hebt dan haar grootste hart dicht bij je...
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk hé de hartjes aan de muur.

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat staat dat lief zeg!!! En tjonge je dochter definitief naar Denemarken. Wat heftig zeg, het lijkt mij heel moeilijk als moeder je kind zo ver weg. Maar als ze daar maar gelukkig is!

    Geniet van haar zolang ze dicht bij je is!

    Lieve groet,
    Gerralda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Grappig, al die hartjes. Fijn dat ze bijna naar huis komt, je dochter. Maar wel moeilijk dat ze definitief zo ver weg gaat wonen, lijkt me.
    Leuk dat je mijn Give-Away hebt geplaatst, dankje.
    Ik wil jou ook gaan volgen. Maar is het jou gelukt om mijn blog te gaan volgen? Mijn blog doet af en toe een beetje raar, dan is het 'volgervakje' opeens verdwenen.
    Groeten,
    Barry van des Guirlandes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Barry, ja hoor het is me gelukt. De volgers knop was zichtbaar. Ik ben er ook nog steeds niet zo handig in, het uitvogelen hoe alles werkt. Maar ik volg je hoor.

    Alvast fijn weekend straks.

    Groetjes Roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat ziet dit er gezellig uit! Leuk dat dochterlief komt logeren, wel een hele verandering als ze zich definitief gaat vestigen in Denemarken...

    Fijn weekend. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kleur op de muur en hartstikke leuk ook met al die harten !

    Leuk dat je reageerde op mijn blog, de paspop is over een aantal dagen te zien,
    de post staat al klaar ;-)

    Hartelijke groet Gea

    BeantwoordenVerwijderen